Известие

Collapse
No announcement yet.

Спъва се...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спъва се...

    Колеги, от скоро се появи един проблем .. когато съм на висока предавка в ниски обороти ( да кажем 6та в интервала на 1600 - 2500 оборота) като дам повече газ и колата тръгва но в същото време започва да забива .. все едно нещо я спъва за стотни от секундата и после пак и пак прави няколко пати и после като качи оборотите и продължава без проблем .. и това не става всеки път .. Също така да поясна че ако започна от 1-ва да ги редя с газ не го прави проблема ..

    Колата е алфа 156 2.4 JTDm 175cv
    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

  • #2
    Голяма предавка в ниски обороти не се кара !
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
      Голяма предавка в ниски обороти не се кара !
      За дизел 2000 2500 не са ниски

      Comment


      • #4
        тогава почват и всичко свършва на 4к след това бучи
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #5
          Ами за 6'та скорост 1600-2500 не са много хич даже ако ще даваш яко газ.
          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

          Comment


          • #6
            Според мен пренадува колата или съединителя ти преплъзва (за твоята кола е кофти тръпка този вариант) !
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Аз съм с същата кола и двигател и при мен го прави същото и без чип бях и сега съм с чип.Четвърта,пета предавка се осеща това обаче при мен след 2хил оборота до към 3хил.Съединителя ми е нов ,маховик,притискател..всичко не е от тях .Мислех че е от тях защото бяха заминали ,но не е.Закачали сме я на комп не един път в движение.Нищо грешно няма.Силата все едно идва на тласъци пасажерите където и да седнат повечето пъти казват ,че не го осещат когато аз го осещам.Но си мисля ,поне аз така си го обяснявам ,че като е голяма предавката турбото достига максимално налягане и леко го превишава и изпуска през клапата.Тук говорим при при пълна гас.Ако не даваш много няма проблем.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Според мен пренадува колата или съединителя ти преплъзва (за твоята кола е кофти тръпка този вариант) !


                Дълеч съм от мисълта за съединител защото съм карал кола с приплъзващ и знам какво е.Докато тук стрелката за оборотите прости спира седи на едно място и продължава после ... Няма го това летат обороти и колата не мърда ..

                ---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:21 ----------

                Първоначално публикувано от Straho Покажи съобщение
                Аз съм с същата кола и двигател и при мен го прави същото и без чип бях и сега съм с чип.Четвърта,пета предавка се осеща това обаче при мен след 2хил оборота до към 3хил.Съединителя ми е нов ,маховик,притискател..всичко не е от тях .Мислех че е от тях защото бяха заминали ,но не е.Закачали сме я на комп не един път в движение.Нищо грешно няма.Силата все едно идва на тласъци пасажерите където и да седнат повечето пъти казват ,че не го осещат когато аз го осещам.Но си мисля ,поне аз така си го обяснявам ,че като е голяма предавката турбото достига максимално налягане и леко го превишава и изпуска през клапата.Тук говорим при при пълна гас.Ако не даваш много няма проблем.


                Хм.. да точно така е .. мойто е същото може пък така да си е .. а като я подхванеш отдолу как си трябва нямаш проблеми нали ? Всичkо е ОК ?
                Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                Comment


                • #9
                  Колега ако не си си запушил ЕГРа пробвай катого запушиш

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от nikolay84 Покажи съобщение
                    За дизел 2000 2500 не са ниски
                    Правете си труда да четете от първия пост !
                    Не са ниски за какво ? С каква скоростна кут. 5 или 6 ?

                    1600 об/м са много ниски об за ускоряване !
                    За поддържане на скорост може би минимума е 1750 об/м на последна предавка.
                    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                    Comment


                    • #11
                      Аз пък се чудя защо не тръгвате направо на шеста. В началото ще е малко спъната. Но като стигнете стотина километра ще тръгне.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                        Правете си труда да четете от първия пост !
                        Не са ниски за какво ? С каква скоростна кут. 5 или 6 ?

                        1600 об/м са много ниски об за ускоряване !
                        За поддържане на скорост може би минимума е 1750 об/м на последна предавка.
                        Напълно подкрепям.
                        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                        Comment


                        • #13
                          При мен пък го прави на 5 та най-много преди да чипна се осещаше най-добре на 3-4та.А пък на 5 та с 6 степенна скоростна кутия с 2600-700 оборота хич не е малко и го прави пак.Не се бъркайте с бензин един дизел всичко след 1700 оборота си му е вървеж а пак с чип слизаш да поема дори на 1500 оборота.А пък при мен също не го и прави всеки път.Но според мен щом колата не дава авария и с компютара не намираме грешни стойности явно е нещо за притиснение аз си мислех ,че е само при мен но явно не е.И мен ме дарзни ако го разучим какво е ще пиша.

                          Comment


                          • #14
                            Че той бензинът поема на най-висока предавка при 1600 оборота. А дизелът, на който и максималният въртящ момент му е при 1750, трябва да е в разцвета на силите си там.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                              Правете си труда да четете от първия пост !
                              Не са ниски за какво ? С каква скоростна кут. 5 или 6 ?

                              1600 об/м са много ниски об за ускоряване !
                              За поддържане на скорост може би минимума е 1750 об/м на последна предавка.
                              При такива въпроси, които задаваш за кутията, очевидно си личи, че не си карал такъв автомобил.
                              Аз примерно често карам на последна предавка на 1000 оборота. И какво правим сега?
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X